امام جمعه تربت جام گفت:: شاعران با قدرت و زبان هنری که خداوند به انان عطا کرده است برای ترویج معنویت و تبلیغ الگو‌های دینی کمک کنند.

شاعران با زبان هنری خود به ترویج معنویت کمک کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین طاهری در شب شعر بانوی بهشت در تربت جام افزود: شعر مانند لباسی است که بر تن می‌شود شاعران باید تقویت و حمایت شوند شاعران با بیان مسائل هنری خود دلنشین و ساده کمک بزرگی به وحدت می‌کند و اثر گذاری شعر به اندازه منبر و سخنرانی است.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) سید نساء العالمین و بانوی بهشت است و معرفی چنین الگویی به بشریت و شناخت فضایل او تاثیر بی نظیری در زندگی ما خواهد گذاشت.

مسئول برگزاری شب شعر بانوی بهشت هم در ادامه این مراسم گفت: شب شعر بانوی بهشت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا و پیش زمینه کنگره ملی شعر اهل بیت با محوریت عفاف، تربیت، عبادت، همسرداری، محبت، بصیرت، مدح و منقبت و سیره حضرت زهرا(س) از اول بهمن ماه فراخوان آثار شد که تعداد ۳۰ اثر از شاعران شیعه و اهل سنت به دبیر خانه واصل شد.

هاشم بهرامی نیا افزود: پس از داوری تعداد ۱۲ اثر برای قرائت در شب شعر انتخاب گردید و سه اثر برتر هم به مرحله استانی کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) معرفی شدند که قرار است اسفند ماه در شهرستان تایباد برگزار شود

وی گفت: در این محفل ادبی شاعران شیعه و اهل سنت تازه‌ترین آثار خود را در وصف حضرت زهرا (س) قرائت کردند و به آثار برتر هدایای نفیس تقدیم شد.

انتهای پیام//ز. ج.



شب شعر بانوی بهشت در تربت جام برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.