نماینده مجلس شورای اسلامی از ورزش و هنر به عنوان، زبان قدرتمند و پیام‌آور صلح و آرامش قرن حاضر یاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در مراسم اختتامیه جشنواره«فرزندان امید میهن» ، از ورزش و هنر به عنوان دو زبان قدرتمند و اثرگذار و پیام‌آور صلح و آرامش، در جوامع مختلف قرن حاضر یاد کرد.

سیاوشی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و هنری، طی سال‌های اخیر از میان فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده‌اند و امیدواریم که روز به روز بر تعداد این افتخار آفرینان افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه هم بر توسعه و ترویج ورزش و به ویژه «ورزش همگانی» تاکید شده است و در مبحث بودجه سال آینده نیز، مسئله اختصاص بودجه مورد نیاز در حوزه ورزش هم مورد توجه بوده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده به عنوان مسئول کمیته ورزش و زنان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، طی دو سال گذشته تلاش کرده ام تا در سطوح قانونی و به ویژه در سطح بودجه، برای بهبود وضعیت ورزش و هنر و ارتقاء آن قدم بردارم.

سیاوشی اضافه کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش شد تا مسئله بهبود وضعیت ورزش، مسیر خوبی را پیش برود و به بهترین وجه محقق شود.

وی تاکید کرد: مسئله مهم این است که با تاکید بر ورزش و ارتقاء وضعیت آن، ضمن حفظ طراوت و شادابی افراد، شرایط زندگی را هم بهبود ببخشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا با گسترش ورزش همگانی در بین فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی، بتوانیم آرامش بیشتری را برای کشور و شما عزیزان به ارمغان بیاوریم و در سطح بین‌المللی هم بدرخشیم.

سیاوشی خاطرنشان کرد: از آنجا که بنده به عنوان عضو ناظر پارالمپیک هستم، بسیار علاقه‌مند به توسعه و گسترش ورزش در میان افراد کم توان و معلول که نیاز به مهارت آموزی دارند، هستم.

وی تصریح کرد: ورزش و هنر، قدرت فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی را علی رغم محدودیت هایی که دارند افزایش می دهد و این فرزندان با توسل به هنر و ورزش می‌توانند در زندگی آینده خود، موفقیت بیشتری را کسب کنند.

انتهای پیام/

صحبت های نماینده مردم تهران در مراسم اختتامیه جشنواره «فرزندان امید میهن»

برچسب ها: اخبار مجلس ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار