کارشناس هواشناسی استان از بارش برف و باران مجدد در روزهای آینده خبر داد.

همدان در انتظار بارش دوبارهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج ،کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است افزود: گاهی با وزش باد همراه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این جو نسبتا پایدار تا جمعه هفته جاری پیش بینی می شود ادامه داد: از روز جمعه موج دوم بارش با قدرت بیشتری آغازمی شود و استان همدان میزبان بارش برف و باران تا اواخر یکشنبه هفته آینده خواهد بود.

پیرتاج اظهار داشت: تدوام این بارش ها تا سه شنبه هفته آینده بشکل برف ، باران و وزش باد پراکنده ادامه دارد همچنین در این مدت دما هوا در استان 4 الی 6 درجه کاهش خواهد داشت.

این مسئول به اوج بارش در روز سه شنبه آینده اشاره کرد و افزود: احتمال آب گرفتگی معابر وجود دارد همچنین دربرخی از مسیرهای شهرستان های استان بخصوص مسیر جاده ای احتمال کولاک و لغزندگی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان به میزان بارش در 24 ساعت گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: بیشترین بارش در شهرستان اسد آباد با 18 میلی متر و کمترین بارش در شهرستان قهاوند با 2 میلی متر به ثبت رسیده است و این میزان بارش درهمدان  15 میلی متر گزارش شده است.

پیرتاج به دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حداقل دما در این مدت به 4 درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر دما به 14 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

وی ادامه داد: سردترین دما در 24 ساعت گذشته مربوط به شهرستان رزن با 3 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین دما با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر به شهرستان نهاوند اختصاص یافت.

انتهای پیام/ج

همدان بارانی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.