کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود سامانه بارشی از امروز(دوشنبه) به این استان احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

ورود سامانه بارشی به استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدحسن باقری شکیب،کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: آسمان استان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری و در برخی از ساعات وزش باد شدید و احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

وی اضافه کرد: از روز سه شنبه بعد از ظهر سامانه بارشی تقویت می شود و بارش باران و در ارتفاعات ریزش برف در برخی از نقاط استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد و با خروج سامانه بارشی دما تا چند درجه سانتیگراد کاهش می یابد و از روز جمعه هفته جاری سامانه بارشی فعال تری همدان را فرا می گیرد.

باقری شکیب افزود: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته به 6 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دمای این شهر 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نهاوند با 16 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و رزن با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

انتهای پیام/ د

هوای همدان بارانی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.