مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: این نهاد در تفاهم نامه‌ای با اداره کل تأمین اجتماعی استان قزوین ارائه خدمات بیمه‌ای خود را تسریع می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: این تفاهم نامه برای ایجاد امکان بهره برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی منعقد شده است.

به گفته مومنی، با استفاده از این سامانه بستر ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به مددجویان سهل‌تر می‌شود و سرعت بیشتری می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: با امضای این تفاهم نامه و بهره برداری از سامانه، هیچ گونه مکاتبه‌ای درباره استعلام وضعیت بیمه‌ای افراد انجام نگرفته است و خدمات کمیته امداد در این حوزه به روز می‌شود.

مومنی با اشاره به وضعیت خدمات بیمه‌ای کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۸۹۴ نفر از بیمه کمیته امداد و از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند هستند.

وی اضافه کرد: ۱۲۳ مرکز با کمیته امداد قرارداد همکاری دارند که از این تعداد ۱۱ بیمارستان، دو درمانگاه، ۱۰ مرکز پاراکلینیک، پنج مرکز تصویربرداری، ۱۳ آزمایشگاه و ۲۸ داروخانه هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: همچنین ۱۳ پزشک خانواده، ۳۹ پزشک متخصص و دو دندانپزشک به مددجویان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.