فرماندار ویژه جهرم از افتتاح ۶ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا در محور جهرم لارستان به بهره برداری رسید، گفت: این مجتمع رفاهی یک هکتار مساحت دارد که برای آن ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای ۲۱ نفر اشتغال زایی کرده است.

وی افزود: محور اداره زندان با هزینه ۱۵ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر، همچنین جاده جهرم به روستای هکان به طول ۹ کیلومتر با هزینه ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

صحراییان ادامه داد: نخستین کارگاه متمرکز قالی بافی جهرم نیز با ۴۵۰ متر مربع و اشتغالزایی ۵۰ نفر با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: رصد خانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم دیگر طرحی بود که با ۷۰۰ میلیون ریال کمک خیر اندیش و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بودجه دانشگاه، افتتاح شد.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: ساخت جاده روستایی باغگر به فرشته جان به وسعت ۹ کیلومتر با ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و خوابگاه شبانه روزی با ظرفیت ۱۵۰ نفر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل بنیاد برکت آغاز شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

افتتاح طرح های عمرانی در بخش مرکزی جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار