رئیس هیئت شطرنج خوزستان گفت: مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون  در سالن چندمنظوره هتل نیشکر اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر خطیب زاده، رئیس هیئت شطرنج خوزستان بیان داشت: مسابقات شطرنج جام کارون از شنبه 28 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 5 اسفند با شرکت نمایندگان شطرنج حداقل 20 کشور جهان در اهواز برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به حضور استاد بزرگ شطرنج در این مسابقات افزود: بهترین بازیکنان کشور شامل حداقل 9 نفر استادبزرگ مطرح از جمله احسان قائم‌مقامی، امیررضا پوررمضانعلی وهمایون توفیقی  در این مسابقات حضور دارند و مسابقات از نظر سطح کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و باید بگویم این مجموعه مسابقات در واقع 3 تورنمنت هستند که به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شوند.

وی افزود: این 3 تورنمنت شامل جدول A که ویژه استاد بزرگ‌ها است که عمدتاً خارجی هایی هم که به اهواز می‌آیند در این جدول مسابقه می‌دهند، جدول B که جدول رتبه داران زیر 2100 است و جدول C هم ویژه شطرنج‌بازان زیر 14 سال است.

خطیب زاده با تاکید بر اینکه مراسم افتتاحیه روز شنبه ساعت 16 برگزار می شود گفت: مکان برگزاری مسابقات، سالن چندمنظوره هتل نیشکر اهواز می‌باشد و مراسم افتتاحیه ساعت 16 روز شنبه برگزار شده و رقابت‌ها از ساعت 17 همان روز آغاز می‌شوند.

وی بیان کرد: مجموعاً حدود 300 نفر شطرنج‌باز شامل بانوان و آقایان در این مسابقات شرکت می‌کنند که امیدواریم بتوانیم میزبانی مناسبی در این جام بین‌المللی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

جزئیات برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون

برچسب ها: شطرنج ، هیئت شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.