بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات بسته بندی و صنایع وابسته و هفدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در شیراز گشایش یافت.

سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در این نمایشگاه ۸۰ شرکت از سراسر کشور با زمینه فعالیت تولید انواع مواد غذایی، کارخانجات تولید کنسرو، ادویه، نوشیدنی، کلوچه، کیک و لبنیات و تولید و واردات انواع ماشین آلات پخت، دیگ بخار، روغن گیری و انواع ماشین آلات بسته بندی در بخش صنایع غذایی جدیدترین محصولات خود را ارائه می‌کنند.

وی افزود: همچنین ۳۱ شرکت با زمینه فعالیت تولید و واردات انواع دستگاه‌های چاپ، لیزر، صحافی برش و ارائه انواع خدمات مرتبط با تبلیغات، تابلو سازی، هدایای تبلیغاتی، مشاوره برندینگ و سایر صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور داند.

موسوی ادامه داد: ۲۱ درصد شرکت‌ها در بخش صنایع غذایی از استان فارس و ۵۰ درصد شرکت‌ها هم در بخش تبلیغات از استان فارس هستند.

وی بیان کرد: شرکت‌های از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، همدان، خراسان رضوی و قزوین در بخش چاپ و تبلیغات حضور دارند و به ارائه آخرین دستاورد‌ها وخدمات خود می‌پردازند.

موسوی اظهار کرد: مشارکت کنندگان این نمایشگاه‌ها در بخش صنایع غذایی در سه سالن سرو، بهار و نرگس و در بخش تبلیغات در سالن ملاصدرا محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس هدف از برگزاری این دو نمایشگاه را ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و معرفی جدید‌ترین دستاورد‌ها و تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا مربوط به این صنایع و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی اعلام کرد.

وی گفت: همچنین در این نمایشگاه سه هیئت تجاری از کشور‌های آذربایجان، عراق و افغانستان روزانه بازدید خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تصریح کرد: همایش شناخت ظرفیت‌های صادراتی به کشور‌های آفریقای جنوبی و افغانستان با حضور رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در این دو کشور و کارشناسان سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه‌ها تا روز جمعه ۲۷ بهمن همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس میزبان علاقمندان است.
انتهای پیام/ر

آغاز به کار نمایشگاه های بین المللی صنایع غذایی و تبلیغات در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.