فرماندار ویژه جهرم از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم از اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و روستایی خبر داد و گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و روستایی در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای شهرستان جهرم مصوب شده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۸ پیمانکار در راستای اتمام فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم، افزود: از مجموع ۳۳۰ هکتار از اراضی واگذاری منطقه ویژه اقتصادی جهرم، فاز اول آن با ۷۰ هکتار اراضی قابل واگذاری و تا پایان امسال آماده تحویل به سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی از انعقاد قرار داد با ۴ سرمایه گذار داخلی و خارجی خبر داد و بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی، فرصت بسیار خوب برای سرمایه گذاران جهرمی است که در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان جهرم و تولید شغل برای جوانان در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

صحرائیان ادامه داد: این تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، گیاهان دارویی، شرکت‌های دانش بنیان، صنعت، گردشگری، تولید و سایر حوزه‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: با قول مساعد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این رقم تسهیلات تا ۱۰۰ میلیارد تومان نیز قابل افزایش است.
انتهای پیام/ر

اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و روستایی در جهرم

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.