پرداخت بیش از ۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به هر صندوق خرد زنان عشایر

مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: به هر صندوق خرد زنان عشایر، بیش از ۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح اله بهرامی مدیرکل امور عشایر استان فارس مدیرکل امور عشایر استان فارس با بیان اینکه به هر صندوق ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است، ادامه داد: این اداره کل از طریق مشاوره، برگزاری کلاس‌های آموزشی و جلسه‌های توجیهی برای ایجاد اشتغال زنان عشایر فارس فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: صندوق خرد زنان عشایر در استان فارس از اواخر پارسال تاکنون با هدف تأمین مالی برای حمایت از کسب و کار‌های کوچک زنان عشایری و توانمند سازی آنان و افزایش درآمد خانوار‌های عشایری تشکیل شده است و بیش از هزار و ۵۰۰ عضو دارند.

روح اله بهرامی به پرداخت تسهیلات کم بهره به اعضای این صندوق‌ها اشاره کرد و گفت: برای این صندوق‌ها ۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که در قالب صنایع کوچک شامل صنایع دستی، تولید قارچ، پرورش مرغ بومی و تولید و بسته بندی گیاهان دارویی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق خرد زنان عشایری به صورت مستقیم برای اشتغال خانگی فعالیت دارند، اضافه کرد: با راه اندازی این صندوق‌ها سعی می‌شود، زنجیره تولید گوشت قرمز، «از مرزعه تا سفره» در اختیار عشایر قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

پرداخت تسهیلات به صندوق خرد زنان عشایر در فارس

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار