نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:دانشگاه آزاد واحد رفسنجان درایام بزرگداشت شهادت مقام حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام امان الله علیمرادی؛ نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید کسی است که در راه خدا جان داده است تا راه خدا هموار شود و سالکان راه حق، راه سعادت را طی کند .


وی بیان داشت: بخشی دیگر از این ایه الهام بخش این است که خود شهدا که زنده اند عامل زنده بودن جامعه هم می شوند و حیات را به جامعه هدیه می کنند چراکه کسی که بهرمند از حیات حق است خود واسطه حیات و زندگی قرار می گیرد .


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه اگر بخواهد از حیات شهدا بهره مند باشد باید یکی از محل های زیارتگاه انها مراکز علمی و دانشگاهی باشد عنوان داشت :دانشگاهیان باید در مسیر تربیت انسان های کارآمد برای نظام اسلامی همواره از شهدا الهام بگیرند و از مجاهدت و بذل جان آنها درس بگیرند و این مایه حیات دانشگاه می شود .


حجت الاسلام علیمرادی افزود :دانشگاه آزاد واحد رفسنجان به فضل الهی مفتخر است دوشنبه 30 بهمن 96 در ایام مبارک بهمن ماه به طور خاص و ایام بزرگداشت شهادت مقام حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام باشد .


وی یاداور شد :آن جا که روح پاک شیهدان باشدفرشتگان به زیارت قبور شهدا نائل می شوند و این برای دانشگاه مبارک است که به برکت پیکر مبارک شهیدان رفت و امد فرشتگان فراهم شود و هرجا تعیلم و تربیت باشد مورد عنایت فرشتگان مقرب الهی است .

انتهای پیام /ی

کرمان میزبان شهدای گمنام می شود

برچسب ها: شهدا ، سرویس فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار