فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف مقدار 5 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو متهم در شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان شیروان  اقدام به فروش مواد مخدر سنتی می نماید موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند افراد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیری  آنها را که یک نفر مرد دیگری زن بود در محل اختفایشان  دستگیر کنند.

سرهنگ وحیدی اظهار کرد: عصر روز دوشنبه با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از منزل متهمان  مقدار 5 کیلو و800 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جا سازی شده بود، کشف شد.

وی افزود: متهمان پس  از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای انجام مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال و در ادامه تحویل مقامات قضایی شدند .

فرمانده انتظامی شیروان در پایان از مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ خبر داد و بیان داشت: از شهروندان عزیز هم درخواست میگردد در  صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق تلفن  110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری دو متهم مواد مخدر در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.