شهردار کرمان گفت: مناسب سازی فضا‌های عمومی و ارائه اینگونه خدمات به جانبازان ضرورت دارد و وظیفه‌ی ما را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهران عالم‌زاده شهردار کرمان درخصوص چگونگی حل مشکلات خانواده‌ی شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز گفت: باید مسایل و مشکلات موجود را به دو دسته تقسیم کنیم، یک‌سری مسایل عمومی است، اما برخی مسایل مربوط به خانواده‌ی شهدا، جانبازان و ایثارگران است که به‌طور خاص دنبال می شوند.

وی افزود: از برخی اقدامات، علاوه بر جانبازان، سایر اقشار ازجمله معلولان، افراد مسن و خانم‌هایی که کودک و کالسکه دارند و در شهر تردد می کنند، بهره می‌برند.

عالم زاده با بیان این‌که برای جانبازان و معلولان ضوابط ویژه‌ای داریم که در سال 68 ابلاغ شده است، گفت: باید از همان سال تاکنون با توجه به این ضوابط، مشکلات به‌تدریج حل می‌شد، اما متأسفانه کوتاهی شده و امروز شاهد مشکلات مختلفی هستیم.

وی بیان کرد: باید این موضوع را پیگیری کنیم تا ساختمان‌های عمومی امکانات مناسب داشته باشند و فضای مجموعه‌های تجاری، پزشکی و اداری به‌سازی و مناسب‌سازی شوند.

عالم زاده با بیان این‌که باید اولویت‌بندی کنیم تا فضاهای عمومی مورد استفاده‌ی جانبازان به‌سازی و مناسب‌سازی شوند، افزود: پارک‌ها و فضاهای شهری هم که جانبازان می‌خواهند استفاده کنند، باید مناسب‌سازی شود.
انتهای پیام/ی

مناسب سازی فضاهای شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.