رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: اطلاع خاصی از تحویل گرفتن لباس بازیکنان تیم جوانان ندارم اما این اتفاق در فرودگاه رخ نداده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون معینی درباره تحویل گرفتن لباس های تیم ملی جوانان از بازیکنان این تیم به دنبال بازگشت از رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا در فرودگاه امام خمینی(ره) بیان کرد: دپارتمان جوانان و بهراد آزاد، مدیر تیم ملی جوانان در جریان این موضوع هستند چراکه برنامه سفر، اردوهای تدارکاتی و مسابقات در حوزه اختیارات دپارتمان جوانان است. در کل چنین اتفاقی کوچک است و ما نباید به آن بپردازیم.

او ادامه داد: من وارد این مسائل نمی شوم. برای تمام تیم هایمان به صورت فصلی لوازم مورد نیاز را تامین کردیم و نسبت به همان اقدام می شود اما تحویل گرفتن لباس ها در حیطه مسئولیت های کمیته جوانان نیست.

معینی عنوان کرد: بسته لباس ها کامل است و تمام لوازم مورد نیاز در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. بدون اینکه اشرافی روی اتفاقی که علی کریمی از آن صحبت کرده داشته باشم فقط شنیده ام پیراهن مسابقه جا به جا شده است. البته تا جایی که اطلاع دارم لباس ها را در فرودگاه از بازیکنان تحویل نگرفته اند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درمورد بلاتکیلفی تیم های جوانان و امید ایران اظهار کرد: از قبل برنامه هایی برای تیم جوانان و امید طراحی شده اما اولویت فدراسیون انتخاب سرمربی تیم امید است. گزینه های مختلفی را مدنظر داریم اما تا زمان قطعی شدن این امر گزینه ای را اعلام نمی کنیم. تا پیش از عید نوروز و در نهایت تا ۲ هفته دیگر سرمربی تیم امید معرفی می شود.

انتهای پیام/

اظهارات معینی درباره وضعیت تیم های ملی پایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار