عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: جوشش چند میلیونی مردم در راهپیمایی به معنای ابراز وفاداری به نظام و رهبری بود.

جوشش میلیونی مردم در راهپیمایی ابراز وفاداری به نظام و رهبری بود/ مسئولان قدرشناس این حضور باشندحجت‌الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جوشش چند 10 میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، گفت: شاهد بودیم که مردم در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ به خیابان‌ها آمده و نسبت به نظام، انقلاب و رهبری خود ابزار وفاداری کردند.

نماینده مردم رباط کریم تصریح کرد: خیزش ملت ایران همیشه مثال زدنی بوده است آن هم به ویژه در شرایط سخت که یکی از این شرایط حال حاضر بود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی هم ملت ایران به خوبی در صحنه حضور یافتند و اکنون وظیفه مسئولان است که قدر شناس این حضور بوده و به درستی به مردم خدمت کنند.

نوروزی با بیان اینکه وظیفه مجلس قانونگذاری درست برای ملت ایران است، اظهار کرد: مجلسیان باید در همه مسائل میدان داری کرده و برای نظام دلسوزانه اقدام کنند.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس تأکید کرد: دولتمردان هم خالصانه و صادقانه به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در کنار آن هم قوه قضاییه به عنوان یک دستگاه اجرایی قضایی پاسخگوی مطالبات ملت ایران باشند، چراکه مردم از ما خلوص و درستی می‌خواهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار