رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت گلستان از پرداخت بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان تسهیلا ت. به واحد‌های تولیدی استان گلستان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  قوانلو معدن وتجارت استان گلستان در پنجاه و چهارمین جلسه کار گروه تسهیل ورفع موانع تولید استان که عصر دیروز با حضور استاندار گلستان در محل استانداری گلستان برگزار شد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۷ واحد موفق به دریافت بیش از ۲۰۱ میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید شده اند.

قوانلو گفت:همچنین در این مدت بانک‌های استان از محل سایر منابع بانکی خود به ۱۷۳ واحد تولیدی بیش از ۲۹۱ میلیارد تومان و به ۲۳ واحد که پرونده آن‌ها در سال گذشته در بانک‌ها تکمیل شده بود نیز مبلغ ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است ودر مجموع ۳۴۲ واحد تولیدی استان موفق به اخذ بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

وی گفت: تا پایان سال بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر تسهیلات رونق تولید در اختیار واحد‌های تولیدی استان قرار خواهد گرفت.

قوانلو همچنین به افزایش سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در امسال هم اشاره کرد و گفت:: کل سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنعت استان در سال گذشته ۱۴۷ میلیارد تومان بود که انتظار می‌رود این مبلغ تا پیان سال به بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برسد.

وی ادامه داد: در دهه فجرامسال میزان سرمایه گذاری واحد‌های به بهره برداری رسیده در استان بیش از ۱۱۴ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام /گ
 

۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شد

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.