مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۷ فیلم در آخرین روز از ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان در دو سالن سینما این شهر به روی پرده می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در آخرین روز از ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان ۳ فیلم در سینما اشراق و ۴ فیلم در سینما هلال به روی پرده می‌رود.

مسگرانی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از فیلم «لاتاری»، امروز در سینما اشراق این فیلم جایگزین فیلم «شعله ور» ساخته «حمید نعمت الله» شده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت ۲۲ بهمن و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فیلم‌ها ا. «مپراطور جهنم» و «عرق سرد» در کنار «لاتاری» در سینما اشراق زاهدان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فیلم‌های «به وقت شام»، «سرو زیرآب»، «جشن دلتنگی» و «چهارراه استانبول» نیز به ترتیب از ساعت ۱۵ تا ۲۳ در سینما هلال به روی پرده می‌رود.

وی گفت: سینما هلال با ۵۶۰ صندلی و سینما اشراق با ۲۰۰ صندلی از ابتدای جشنواره هر شب پذیرای علاقه‌مندان به سینما و فیلم‌های جشنواره فجر بوده است.

جشنواره فیلم فجر درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار