مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد سانس‌های اکران ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان از امروز در سینما «هلال» زاهدان افزایش یافت.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: با اضافه شدن فیلم‌های به وقت شام و  چهارراه استانبول» به برنامه ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان، سانس سوم از امروز به برنامه سینما «هلال» زاهدان اضافه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز برنامه اکران فیلم فجر در این سینما از ساعت ۱۷ شروع و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: فردا جمعه نیز فیلم‌های این سینما در ۴ سانس و از ساعت ۱۵ تا ۲۳ خواهد بود.

مسگرانی با اعلام افزایش قیمت بلیط دو فیلم تازه وارد به جشنواره فجر زاهدان افزود: بلیط این دو فیلم ۷۰۰۰ تومان و بیشتر از بقیه فیلم‌هاست.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم پیگیر اخبار جشنواره فجر هستند، ادامه داد: استقبال مردم از جشنواره ششم فجر زاهدان کم‌نظیر بوده است چرا که برای نخستین بار در سال‌های اخیر، زاهدان با دو سینما میزبان جشنواره فیلم فجر است.

 

وی اضافه کرد: سینما اشراق بیش از ۲۰۰ صندلی و سینما هلال نیز ظرفیت پذیرش ۶۰۰ تماشاچی را دارد، این ظرفیت سبب شده تا امسال اکثر سانس‌ها با ظرفیت کامل روبه رو شود.

انتهای پیام/گ

اکران فیلم های جشنواره فجر در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار