رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس زمان برگزاری آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن را ۱۲ تا ۱۷ اسفندماه و زمان آزمون کتبی را ۱۰ اسفندماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس گفت: زمان برگزاری آزمون شفاهی را از ۱۲ تا ۱۷ اسفندماه سال جاری اعلام کرد و گفت: آزمون کتبی نیز به‌صورت همزمان و سراسری در تاریخ ۱۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

احمدی بیان کرد: ساعات برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران را اعلام کرد و گفت: در نوبت اول حفظ قران ساعت ٨:٣٠ تا ٩:٤٥ و همچنین، نوبت دوم مفاهیم قرآن/معارف اهل بیت (ع) ساعت ١٠:٤٥ تا ١١:٤٥ بر گزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در استان، افزود: در استان فارس ۱۷ هزار و ۲۱۱ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.

احمدی با بیان اینکه از این تعداد ۱۳ هزار و ۱۸۹ نفر در آزمون شرکت شرکت خواهند کرد، ادامه داد: ۳ هزار و ۳۷۰ نفر نیز در آزمون شفاهی این دوره مشارکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در شهر مقدس شیراز ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در آزمون کتبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شرکت می‌کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با بیان اینکه مکان آزمون شفاهی بانوان شهر شیراز حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) انتخاب شده است، تصریح کرد: حوزه آزمون شفاهی آقایان در شهر مقدس شیراز نیز حرم شاه داعی الی‌الله در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ر

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار