مرحله سوم از سومین دوره لیگ واترپلو زیر ۱۷ سال کشور (گروه دوم) با انجام بازی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به مناسبت دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرحله سوم سومین دوره مسابقات لیگ واترپلو زیر ۱۷ سال کشور در گروه دوم از روز چهارشنبه 18 بهمن در تبریز آغاز شد.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۱ تیم در سه گروه از سراسر کشور برگزار شده که مرحله دوم آن 1 الی 10 آذر ۱۳۹۶ در شهرهای تهران، مشهد و قزوین پیگیری و به پایان رسیده بود.

در مرحله سوم، رقابت‌های گروه اول و سوم این مسابقات به مدت سه روز، چهارشنبه الی جمعه ( ۱۱ تا ۱۳ بهمن ۱۳۹۶) در استان‌های تهران و زنجان پیگیری شد و تکلیف تیم های راه یافته به مرحله بعدی رقابت‌ها در این دو گروه مشخص شد. همچنین دیدارهای گروه دوم نیز با انجام بازیهای روز جمعه به پایان رسید تا پرونده مرحله گروهی این مسابقات بسته شود.

تیم واترپلو استخر پیام تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی با برد تمامی حریفان خود با اقتدار در رتبه ی اول گروه قرار گرفت.

نماینده استان آذربایجان شرقی به مربی گری مسعود میراب توپچی و سرپرستی احد قدسی توانست با کسب ۶ برد از ۶ بازی، حداکثر امتیاز موجود را بدست آورد و در مجموع سه مرحله مقدماتی به مرحله ی نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/ش

واترپلوکاران تبریزی در کشور خوش درخشیدند

برچسب ها: شنا ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.