دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان ازصعود تیم بسکتبال زنجان به جمع چهار تیم نهایی لیگ دسته دو کشور خبر داد.

صعود تیم بسکتبال زنجان به چهار تیم نهایی لیگ دسته دو کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ میرابی دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان گفت : در آخرین دیدار مرحله پلی آف لیگ دسته دو کشور تیم زنجان با پیروزی مقابل تیم جوان یس آل گرگان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی ادامه داد : این دیدار که در سالن دکتر بهشتی برگزار شد، از همان ابتدای بازی با برتری زنجان آغاز شد و در کوارتر اول تیم زنجان توانست با استفاده از تجربه خود اختلاف امتیاز خوبی با تیم یس آل ایجاد کند و این وقت را با نتیجه ۲۰ - ۱۰ به سود خود به پایان برساند بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و زنجان لحظه به لحظه با دفاع مناسب خود اختلاف را حتی به ۲۵ امتیاز نیز رساند.

دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان افزود : با شروع کوارتر چهارم تیم یس آل که چیزی برای ازدست دادن نداشت با اتکا به نیروی جوانی شروع به پرس کرد تا بلکه جریان بازی راتغییر دهد که تا حدودی هم موفق بود ولی باز هم این بازیکنان زنجان بودند که بازی را کنترل کردند و توانستند از پرس تیم گرگان عبور کرده و بازی را با پیروزی به انتها برسانند.

این مقام مسئول گفت : این بازی در پایان با نتیجه ۷۳ - ۶۰ خاتمه یافت تا زنجان با کسب دومین برد خود مقابل یس آل گرگان به جمع چهار تیم نهایی راه یابد و هفته آینده میهمان نسل طلایی شاهرود شود.

انتهای پیام/ن

 

برد تیم بسکتبال زنجان  مقابل تیم گرگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.