حجت الاسلام خمینی گفت:انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و امانتی گرانبها از سوی امام راحل در دست ماست،بنگریم که چگونه این امانت را پاس خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام  سید علی خمینی نوه امام راحل در جمع راهپیمائیان ارومیه  در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن 96 گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و امانتی گرانبها از سوی امام راحل  و موهبتی الهی در دست ماست .

وی افزود:شهدا برای به ثمر نشستن این موهبت الهی از جان خود گذشته اند،بنگریم که ما چگونه این امانت را پاس خواهیم داشت چنانچه خدای ناکرده قصور کنیم در قیامت مدیون انبیاء،اوصیاء وشهدا خواهیم بود.

یادگار امام راحل گفت:برهمگی وظیفه است در مقابل ظلم ایستادگی کرده و نسبت به احکام دینی توجه کامل داشته باشیم.

وی ادامه داد:دینی که هم اکنون در اختیار ماست وبه برکت آن در کمال آرامش و امنیت زندگی می کنیم امانتی در دستان ماست که بایستی از آن صیانت کنیم چرا که در صورت کوتاهی در برابر آن  در قیامت مواخذه خواهیم شد.

حجت الاسلام خمینی افزود: بایستی حکومت اسلامی را طبق رهنمودهای معمار کبیر انقلاب حفظ و صیانت کرده و مراقب باشیم که این نظام در قبال طمع ورزان و قدرت طلبان آسیب نبیند لذا مسئولین نیز باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد:امام خمینی از مردم خواسته است که با چشمانی تیزبین  نسبت به انقلاب و دین دغدغه داشته و نسبت به عملکرد مسئولان توجه خاصی داشته باشند.

حجت الاسلام خمینی گفت:مردم در مواجهه با مشکلات فریاد بزنند ولی اجازه ندهند  دشمنان برای مان نسخه بپیچد و نخواهیم گذاشت نظام اسلامی  از مسیر اصلی خود منحرف شود.

وی اظهار داشت:ما با قدرت مشکل نداریم بلکه با فساد اقتصادی مشکل داریم وهیچ کس نباید در برابر مفسدین اقتصادی ساکت باشد و خدمتگزاران دولت بایدبا مفسدین اقتصادی مقابله کنند و آنان را از صحنه محو کنندکه در وهله اول بایستی مسئولین 
از خودشان شروع کنند.

حجت الاسلام خمینی افزود:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بعنوان یک مطالبه ملی باید در مقابل مفسدان اقتصادی و فساد بایستیم و اجازه ندهیم دشمنان با کارشکنی و توطئه انقلاب را از مسیر اصیل خود منحرف سازند.

انتهای پیام/م

صحبت های نوه امام راحل در راهپیمایی 22 بهمن ارومیه 

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.