نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم بالاترین سرمایه انقلاب هستند، گفت: راه انقلاب تا اتصال به ولایت حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه با بیان اینکه راه انقلاب تا اتصال به ولایت حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دارد،گفت: در شرایط فعلی که دشمنان خارجی و عوامل ضدانقلاب داخلی می‌کوشند تا مطالبات استکبار را برآورده کنند حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه پاسخ کوبنده خواهد بود که پای انقلاب خود همچنان ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب با انواع توطئه‌های داخلی و خارجی مواجه بودیم افزود: با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات می‌کنیم که از مواضع خود پیرامون انقلاب لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد و راه انقلاب و ولایت‌فقیه ادامه خواهد داشت.

هوشیاری در برابر حیله‌های استکبار یک ضرورت است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ابراز داشت: مردم بالاترین سرمایه انقلاب هستند و هر بار دسیسه دشمن را به‌ موقع شناسایی و آن را خنثی کردند لذا هوشیاری در برابر حیله‌های استکبار یک ضرورت است.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: دشمن که گزینه‌های نظامی را ناکارآمد می‌داند می‌کوشد تا از طریق فشارهای اقتصادی صفوف مردم را از نظام جدا کند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و با حضور آنها در مراسم‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حیله‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

 انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.