معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری بیش از 400 برنامه ورزشی و فرهنگی در ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

برگزاری بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محسن ایزدبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در چهارمین جلسه هماهنگی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گفت : بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح ادارات ورزش و جوانان استان سمنان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز برنامه های مختلفی در ایام الله دهه فجر برگزار شد تصریح کرد: رژه موتورسواران در 12 بهمن ماه همه ساله برای گرامیداشت و استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره) به کشور برگزار می‎شود.

معاون اداره ورزش و جوانان استان سمنان افزود:همه برنامه‎هایی که در دهه مبارک فجر برگزار می‎شود با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه فجر است و همه دستگاه‎های اجرایی نیز براین اساس برنامه‎های ورزشی را تدارک دیده‎اند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه و جشنواره های ورزشی ، حضور پرشور ورزشکاران وجوانان در راهپیمایی 22 بهمن ، اولین المپیاد ورزش همگانی در سطح استان ، مسابقه آمادگی جسمانی بین باشگاه ها وکارمندان دولت ، جشنواره های مختلف بومی محلی ، مسابقات جام فجر در اکثر رشته های در سطح استان ، دیدار با خانواده شهداء ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی از جمله برنامه های پیشنهادی اداره کل در دهه فجر است.

 انتهای پیام / ه

 بیش از 400 برنامه ورزشی در ایام الله دهه فجر در استان سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.