مردم شهرستان رامسر با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اثبات کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، راهپیمایی کنندگان در ۲۲ بهمن امروز با خروش خود و حضور کم نظیر خوو با ثبت حماسه ماندگاری دیگر همه یکدل و یک صدا وفاداری خود را به خون سرخ شهدا، دفاع از اسلام و انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی نشان دادند.

یکی از شرکت کنندگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در خصوص ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به وقایع اخیر الزامی است و دوباره دشمنان کشور جوش و خروش مردم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواهند دید.

علیپور یکی دیگر شرکت کنندگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۲۲ بهمن روزی است که مردم برای اجرای معنویت و اسلامیت به صحنه آمدند و قدرت‌های جهان به شکست محکوم شدند، زیرا این ملت بدون اسلحه و قدرت در اثر نیروی معنوی و اسلامی رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند.

یکی از فعالان سیاسی رامسر گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نشان از اتحاد ملی و همبستگی اقشار مختلف ملت و مسئولان دارد.

یک دانشجوی پزشکی واحد بین الملل رامسر نیز که به همراه همکلاسی‌های خود با شور و اشتیاق و با در دست داشتن پرچم ایران در راهپیمایی شرکت کرده است، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جوانان موتور محرک انقلاب اسلامی بودند و ما جوانان نیز این موتور محرک را روشن نگه خواهیم داشت.

یکی دیگر از دانشجویان گفت: وقتی تاریخ را مرور میکنیم و وضعیت فرهنگی و اجتماعی آن دوران دا میخوانیم متوجه می‌شویم که انقلاب اسلامی برای ما جوانان یک موهبت الهی بود.

یکی از خبرنگاران رامسر نیز گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در پیروزی و انتقال پیام انقلاب به سراسر دنیا داشتند.

این خبرنگار می‌گوید: انتشار ظلم حاکمان پهلوی، انتشار پیام‌ها و سخنرانی‌های امام خمینی و ثبت وقایع انقلاب توسط خبرنگاران صورت گرفته و هم اکنون نیز ما وظیفه داریم این جوش و خروش مردم رامسر را برای نسل‌های آینده ثبت کنیم و پیام انقلاب را جهانی نگه داریم.

در ابتدای صف‌های راهپیمایی مردم رامسر جوانان و نوجوانان ورزشکار حضور دارند و یکی از آن‌ها که پرچم ایران بر روی صورتش حکاکی شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، انگشتش را به سمت صورتش برد و نا نشان دادن پرچم بر روی صورتش گفت: من عاشق ایران هستم و برای اینکه کشورم همیشه جاویدان بماند تلاش میکنم و با ورزش قهرمانی میخواهم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

در گوشه‌ای از این صف طولانی راهپیمایی چند مرد کهنسال با عصا شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند.

آن‌ها که روز‌های انقلاب را از نزدیک دیده بودند از خاطرات روز‌های انقلاب در رامسر می‌گفتند و به این نکته اشاره داشتند که مردم رامسر به دلیل وجود کاخ‌های نظام پهلوی در رامسر ظلم‌ها را از نزدیک حس کرده اند

یکی از آن‌ها که از مبارزان انقلابی بود گفت: ما سختی‌های گذشته را از نزدیک لمس کرده ایم و حالا وقتی میبینیم نظام جمهوری اسلامی برای همه مردم آرامش و امنیت ایجاد کرده خوشحالیم و مانند گذشته از انقلاب اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد.

هزاران نفر از مردم رامسر با حضور گسترده و منظم خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اتحاد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/آ

راهپیمایی ۲۲ بهمن در رامسر

برچسب ها: راهپیمایی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.