استاندار اصفهان گفت: در شهر اصفهان حدود یک میلیون موتورسیکلت وجود دارد و یک موتورسیکلت 125 سی‌سی معمولی به اندازه 4 تا 5 خودرو آلایندگی دارد که آمار وحشتناکی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهرعلیزاده امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ترافیکی شهر اصفهان اظهار کرد: کافی است تسهیلاتی فراهم کنیم تا در یک زمان‌بندی مشخص موتورسیکلت‌های موجود را با موتورسیکلت‌های برقی عوض کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای کاهش آلودگی هوا در تلاش هستیم تا از آلایندگی‌های ناشی از ریزگردها بسیار خطرناک جلوگیری کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسأله ترافیک شهر یکی از مسائل اساسی شهر است و حل مسأله ترافیک به میزان زیادی در ارتباطات مردم تأثیر دارد وبخش عمده‌ای از فرهنگ عمومی را شهر می‌سازد،تأکید کرد: در نظر گرفتن جایزه‌ای ساده برای شهروندی که خوب رانندگی می‌کند می‌تواند شهروند را تشویق کند، شهرداری در مسائل فرهنگی بیشترین نقش را دارد.

 مهرعلیزاده در باره مترو با مخاطب قرار دادن شهرداری اصفهان متذکر شد:  با صرفه‌جویی  در برخی هزینه‌ها ،قطارشهری را تکمیل کنید.

وی با اشاره به اضافه شدن 50 دستگاه اتوبوس تشریح کرد: این تعداد اتوبوس خیلی کم است، با این تعداد به جایی نمی‌رسیم؛ باید بخش خصوصی را دخیل کنیم، تا هم استاندارهای جهانی رعایت شود، هم مردم راحت باشند و هم اتوبوس‌های خراب از گردونه حذف شوند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ترافیکی شهر اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.