استاندار اصفهان گفت: مدیران تمامی تلاش خود را با کاهش تشریفات اداری و رعایت قانون، تولید و رونق صادرات کالای غیرنفتی را تسهیل کنند.

   به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  محسن مهر علیزاده،  امروز در مراسم افتتاح همزمان 206 طرح کشاورزی استان اصفهان در شهرک صنعتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر اظهار کرد: مدیران تمامی تلاش خود را با کاهش تشریفات اداری  و رعایت قانون، تولید و رونق صادرات کالای غیرنفتی را تسهیل کنند.

وی افزود: برای این‌که کار تولید رونق بگیرد و تولیدکنندگان سریع‌تر بتوانند واحد صنعتی خود را راه‌اندازی کنند گاهی لازم است در اجرای قانون نرمش نشان داد،  چون  مدیران برای تسهیل در مسیر تولید و اشتغال، سمت مدیریتی گرفته‌اند.

استاندار اصفهان اعتماد متقابل سرمایه‌گذاران و مدیران را رمز موفقیت رونق اقتصادی بیان و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران از یک‌سو به دنبال برند سازی کالای صادراتی دربازارهای بین‌المللی باشند و از سوی دیگر توقعات خود را از نظام مدیریتی متعادل کنند.

مهر علیزاده منطبق شدن با شرایط کسب‌وکار در بخش‌های صنعتی و کشاورزی را شرط دیگر موفقیت در رونق اقتصادی برشمرد که هم مدیران و هم کارآفرینان دست در دست هم بر اساس شرایط کم‌آبی و قوانین تجارت داخلی، اقتصاد کشور را شکوفا کنند.

وی رهایی از اقتصاد نفتی را تنها راه کشور در مواجهه با تهدیدهای اقتصادی دشمنان کشور بیان کرد و اظهار داشت: دولت و مردم به‌خصوص صاحبان سرمایه، فقط با اتکا به توانایی‌های داخلی می‌توانند از اقتصاد نفتی فاصله گرفته و به اقتصاد غیرنفتی  متکی باشند.

استاندار اصفهان ادامه داد: هر چه کشور به این موفقیت زودتر دست یابد تحریم اقتصادی آمریکا و برخی از کشورها دیگر مؤثر نخواهد افتاد و نخواهند توانست با مدیریت بازار نفت درآمدهای کشور را تحت تأثیر قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال‌هاست که دریافته‌اند تا زمانی که اقتصاد کشور بر اساس صادرات نفت خام شکل‌گرفته باشد می‌توانند بر این اقتصاد تأثیرات منفی بگذارند، بنابراین کشور و به‌ویژه کارآفرینان باید مسیر تولید و صادرات محصولات کشاورزی، صنعتی و خدمات مهندسی را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار