چهاردهمین نمایشگاه فرش دستباف، بیستمین نمایشگاه صنایع غذایی و هفدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به صورت همزمان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه فرش دستباف، بیستمین نمایشگاه صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی و صنایع وابسته و هفدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به صورت همزمان از ۲۲ تا ۲۷ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: بیستمین نمایشگاه صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی و صنایع وابسته و هفدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به صورت همزمان ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه افتتاح می‌شود.

موسوی ادامه داد: در نمایشگاه فرش دستباف انواع فرش‌های دستباف مناطق مختلف ایران مانند قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم و تابلو فرش عرضه می‌شود.

به گفته موسوی معرفی ظرفیت‌های اقتصادی این بخش، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش فرش دستباف، آشنایی با جدیدترین محصولات و نوآوری‌ها در این حوزه، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان از جمله اهداف مهم این نمایشگاه است.

وی افزود: معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت تولیدکنندگان در حوزه صنایع غذایی، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرسن دستاورد‌های علمی و صنعتی در حوزه صنایع غذایی، ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان از جمله اهداف بیستمین نمایشگاه صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی و صنایع وابسته است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: ارائه راهکار‌هایی برای حفظ و ورود به بازار صادرات، ارتقای سطح کمی و کیفیتی تبلیغات، آشنایی با روش‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، آموزش بازاریابی و ترویج فرهنگ آن و تشویق بازار‌های داخلی برای به کار بردن ابزار‌های مدرن بازاریابی از اهداف مهم این نمایشگاه است.
انتهای پیام/ر

برپایی نمایشگاه فرش دستباف در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.