رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی تکیه بر مردم دارد و شوراهای حل اختلاف کشور یکی از مظاهر مردم سالاری دینی است.

شوراهای حل اختلاف نمادی از مردم سالاری دینی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در مراسم بهره برداری از نمازخانه و پایگاه بسیج اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی افزود: انقلاب اسلامی ایران با پیروی از رهبری امام راحل(ره) و با ایثار و جانفشانی های مردم به ثمر رسید و در این نظام مقدس حقوق مردم در دایره دین تعریف می شود و همین مردم ضامن ثبات و دوام کشور نیز هستند.


وی با بیان اینکه بدون حضور مردم هیچ اقدامی در این کشور به نتیجه نخواهد رسید، تصریح کرد: تلاش برای حل مشکلات کشور باید با تکیه بر توان داخلی و بدون چشمداشت به بیگانگان باشد، چرا که هر جا پای خارجی ها به کشور باز شد مشکلات مضاعفی به کشور تحمیل شد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود، تشکیل شوراهای حل اختلاف را برگرفته از آموزه های دینی و از نمادهای مردم سالاری دینی دانست دانست و تاکید کرد: پیگیری های مداومی در قوه قضاییه، دولت و مجلس برای تعیین تکلیف وضعیت اعضای شوراها در جریان است و با نظر مثبت رییس قوه قضاییه در آینده اقدامات مطلوبی در راستای ارتقاء وضعیت شغلی کارکنان این نهاد صورت خواهد گرفت.

در این مراسم نمازخانه، سالن اجتماعات و پایگاه بسیج شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

نمازخانه و سالن اجتماعات اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی به نام شهید محمدصادق اخوان از مهاجران الی الله حادثه منا و معاون فقید نظارت و برنامه ریزی رییس شوراهای حل اختلاف کشور نامگذاری شده است.

این نمازخانه و سالن به مساحت حدود 140 متر مربع در طبقه تحتانی اداره مرکزی شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی قرار گرفته است و برای راه اندازی آن حدود 250 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام//ف.ج
 

 بهره برداری از نمازخانه و پایگاه بسیج اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.