رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ملت بزرگوار ایران به خصوص مردم شهیدپرور اصفهان همیشه با حضور در صحنه‌ حماسه آفریده‌اند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسکری درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: باید بدانیم که نقش اساسی در راهپیمایی 22 بهمن را مردم دارند  که می توان تاثیرات بزرگداشت این یوم‌‌الله را با حضور مردم، در داخل و خارج و در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بررسی کرد.

وی افزود: 40 سال ایستادگی مقابل استکبار هزینه دارد و مردم هزینه این حضور را داده‌اند؛ آخرین تیر ترکش دشمن برای تقابل با انقلاب اسلامی تحریم اقتصادی است و در پی آن می‌خواهد برای اغتشاشات داخلی بهره بگیرد و موجب ریزش شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: البته این که ملت بزرگوار ایران به خصوص مردم شهیدپرور اصفهان همیشه با حضور در صحنه‌هایشان حماسه آفریده‌اند؛ نمونه اخیر این حضور در صحنه با وجود همه هجمه‌ها و تبلیغات منفی در 14 دی مشاهده شد.

وی بیان کرد: این نشان می‌دهد که مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و چون که برای آن خون داده‌اند و هزاران شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، از ارزش‌های خود نمی‌گذرند و اصلا مگر می‌شود از 23 هزار شهید این استان عبور کرد؛ مردم به دلیل مدیریت‎های غلط در بازه‎های زمانی مختلف مشکلات اقتصادی دارند اما پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

عسکری عنوان کرد: پیش‌بینی‌ام به عنوان یک خادم کوچک ملت این است که مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشور حضور پیدا می‌کنند و حماسه دیگری خلق می‌کنند و جواب دندان‌شکن دیگری را به دشمن می‌دهند که به ‌رغم همه تلاش‌هایشان نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

وی افزود: همه مردم به خصوص جوانان باید دستاوردهای این حضور را بررسی کنند که آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب همیشه اذعان کرده‌اند که گزینه‌هایشان روی میز است ولی زمانی که 22 بهمن رخ می‌دهد و حضور مردم و اراده ملت را برای استمرار حرکت در داخل و انسجام ایجاد کردن را می‌بینند، گزینه‌هایشان به زیر میز می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه گفت: ساعت 9 صبح روز 22 بهمن راهپیمایی از مسیرهای 8 گانه با حضور مردم شهیدپرور اصفهان آغاز می‌شود و برنامه از ساعت 10 صبح در میدان امام با تنوعی از برنامه‌های فرهنگی و هنری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امسال رویکردمان این است که برنامه را جوانان اجرا کنند و تنها  موردی که از نسل انقلاب استفاده می‌کنیم سخنران برنامه است که از حضور سردار سرلشکر یحیی صفوی استفاده می‌کنیم تا در مورد دست‌آوردهای برون‌مرزی نظام در مدت 20 دقیقه صحبت خواهند کنند.

عسکری در پایان اظهار کرد: حدود 80 غرفه با رویکرد ارائه خدمات فرهنگی به نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب و پرواز پاراگلایدارها و حرکات نمایشی در آسمان میدان امام خواهیم داشت و در پایان نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله مهدوی اقامه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.