رئیس مجلس شورای اسلامی، مردم سراسر کشور را به حضورگسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی  در بدو سفر خود به اصفهان گفت:  انقلاب اسلامی ایران انقلاب پر شکوهی بود که به اذعان بزرگان یک تحول بزرگ در جامعه ایران بوجود آورد.

وی افزود: این انقلاب متعلق به مردم ایران است چرا که مسئولان کشور نمایندگان مردمند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور پر شکوه  مردم در راهپیمایی دلگرمی برای خدمتگزاران آنهاست تا بتوانند با انرژی بیشتری برای حل مشکلات کشور اقدام کنند.

لاریجانی گفت: ما در منطقه ای هستیم که  دچار مسائل زیادی است و حضور مردم می تواند در تداوم ثبات کشور در این منطقه نا امن موثر باشد.

وی با اشاره به روند تصویب لایحه بودجه گفت: نمایندگان ارائه یک برنامه مشخص برای حل مشکلات زیست محیطی و آلودگی آب و هوا در کلانشهر ها  را خواستارند.

لاریجانی گفت : پس از ارائه برنامه واضح نمایندگان اقدامات لازم برای کمک به دولت در رفع مشکل آلودگی آب و هوا و مشکلات زیست محیطی انجام خواهد شد و به دولت برای برداشت منابع مالی اجازه خواهد داد.

وی افزود: قطعاً حل مسئله آلودگی هوا در یک سال ممکن نیست، اما باید مشخص شود که گام‌هایی که در این زمینه برداشته می‌شود سالانه چند درصد به رفع مسئله آلودگی هوا کمک می‌کند و با توجه به اینکه موضوعات مذکور را در لایحه بودجه مشاهده نکردیم، کمیسیون تلفیق با همکاری دولت باید مسائل را بررسی کند تا حرف روشن‌تری در این زمینه بیان شود به‌نحوی که آن موضوعات مورد نیاز را که باید از مجلس اجازه گرفته شود در همین بودجه جانمایی و لحاظ کرد.

وی هدف از سفر خود به استان اصفهان را گفتگو درباره مشکل خشکسالی و اطلاع از زوایای معضل آب در استان بیان کرد و گفت: این موضوع دارای پیچیدگی هایی است که نمایندگان استان در مجلس پیگیر آن هستند.

انتهای پیام/م

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.