در رقابت‌های پاراتکواندوی قهرمانی کشور دو ورزشکار اردبیلی مدال برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،همزمان با دهه فجر و در آستانه سی‌ونهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شناسایی ورزشکاران مستعد، یک دوره مسابقه قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد که در پایان با درخشش دو تکواندوکار اردبیلی همراه گردید.

احسان دشتی در وزن -61 کیلوگرم و امیرحسین فکرت در وزن -75 کیلوگرم پاراتکواندوکارهای اردبیلی بودند که در این رقابت‌ها خوش درخشیده و به مدال برنز مسابقات دست یافتند.

در وزن -61 کیلوگرم، مهدی کردلو از تیم منتخب زنجان و ابوالفضل حسینی از هیأت تکواندو اصفهان و در وزن -75 کیلوگرم، علیرضا بخت از بوشهر و محمدرضا شعبانی از تیم استان قم توانستند بالاتر از ورزشکاران اردبیلی به تریب به نشان‌های طلا و نقره مسابقات دست یابند.

در این رقابت‌ها پنجاه ورزشکار از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که در این میان می‌توان به حضور پاراتکواندوکاران نامدار و باتجربه که از سابقه عضویت در اردوهای مختلف تیم ملی نیز برخوردار بودند، اشاره کرد.

این رقابت‌ها دومین دوره از مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی کشور با عنوان گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی بوده و در صورت فراهم شدن شرایط این مسابقات در سالیان آینده نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

پیروزی ورزشکاران اردبیلی در دومین دوره از مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.