نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک حضور متحدانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باعث یأس و نا امیدی دشمن خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی صفاری نطنزی اظهار کرد: انقلاب  اسلامی در واقع پدیده‌ای شگرف در تاریخ معاصر ایران بود که تأثیرات بزرگی را در تاریخ ما ایجاد کرده و در صحنه بین‌المللی و جهانی آثار بزرگی در پی داشته است.

وی افزود: ملت ما باید قدر این اثر بزرگ را در تاریخ معاصر را بشناسند و اگر چه امروز در صحنه داخلی شاهد برخی نارسایی‌ها در حوزه اقتصادی هستیم که باید با تدبیر برطرف شود اما در مجموع انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) و سپس رهبر معظم انقلاب دستاوردهای مختلف اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی استقلال سیاسی بوده است و در نتیجه آن ما از یک کشور وابسته و مرتبط با قدرت‌های سلطه‌گر به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شویم که مشکلات منطقه و جهان بدون حضور ایران قابل حل و فصل نیست.

وی اذعان کرد: بحث برجام نشانه حضور ایران در سطح بین‌المللی است و عربستان و رژیم صهیونیستی که دست‌پرورده آمریکا هستند به شکل مذبوحانه با تحریک افراد و هزینه‌های زیاد تلاش می‌کنند هم چهره انقلاب را تخریب کنند و هم به اتحاد ملی ضربه بزنند.

صفاری نطنزی خاطر نشان کرد: در کشورهای دیگر شاهد هستیم که چطور آن‌ها تحت تأثیر قدرت‌های سلطه‌گر هستند و نشان می‌دهد که استقلال سیاسی ما دستاورد مهمی است؛ همچنین درحوزه‌های فرهنگی و آموزشی و دینی نیز شاهد دستاوردهای زیادی بوده‌ایم که با تلاش مردم و رهبران انقلاب ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه مردم حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و قمصر برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: بدون شک حضور متحدانه مردم در این راه‌پیمایی باعث یأس و نا امیدی دشمن خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

دعوت نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی از مردم در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار