رئیس کمیسیون محیط‌ زیست شورای شهر تهران گفت: جریمه برای پرونده قطع درختان مجتمع پلیس قطعی است، اما میزان آن هنوز مشخص نشده است.

مدیر مجتمع پلیس نازی‌آباد جریمه می‌شود/ قطع 40 اصله‌ درخت غیرقانونی بوده استزهرا صدراعظم‌ نوری رئیس کمیسیون محیط‌ زیست شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه در مجتمع کوی پلیس نازی‌آباد حدود 1000 اصله درخت وجود دارد، اظهار کرد: اخیراً طی گزارشی مطلع شدیم که حدود 40 اصله درخت در این محل قطع شده‌اند، به همین منظور نماینده شورا در کمیسیون ماده 7 از این محل بازدید به عمل آورد.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد برخی از این درختان بر اثر برف شکسته‌ شده بودند، تصریح کرد: گویا مدیریت مجموعه هم به دلایلی تصمیم به قطع درختان گرفته بود و این تعداد درختی را که احساس می‌کرد خطرآفرین هستند و یا بر اساس اهداف دیگری که داشته، قطع کرده است.

صدراعظم‌ نوری با تأکید بر اینکه وقتی این 40 اصله درخت قطع شد ما به سرعت نامه زدیم و به مدیر مجتمع اخطار دادیم، خاطرنشان کرد: پرونده آن‌ها به کمیسیون ماده 7 رفته تا رسیدگی شود و طبق قانون با مدیریت مجتمع برخورد می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر کاربری کوی پلیس نازی‌آباد در آینده نزدیک بیان کرد: تغییر کاربری برای این مجتمع هنوز مشخص نیست، چون باید طبق طرح تفصیلی‌ انجام شود و بر اساس طرح تفصیلی پهنه آن نقطه هر چه که باشد باید عمل شود.

وی تصریح کرد: هر اقدامی که بخواهد در آن مجموعه انجام شود نباید موجب قطع درختان شود و اگر درختی به خاطر اجرای یک طرح قطع شود به شدت برخورد خواهیم کرد، چنانچه در این مورد هم این کار انجام شد.

صدراعظم‌ نوری در پایان خاطرنشان کرد: جریمه برای پرونده کوی پلیس قطعی است، اما میزان آن هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

قطعی بودن جریمه برای پرونده قطع درختان مجتمع پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.