عضو حزب اتحاد ملت گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند در معادلات بین‌المللی، امنیت ملی و تمام شاخصه‌های کشور تاثیر مثبت داشته باشد.

غلامرضا انصاری عضو شوراى مركزى حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: پشتوانه انقلاب اسلامی بعد از توکل بر خدواند، اتكاء به پایگاه مردمی است.

وی ادامه داد: به هر میزانی که نظام، دولت و مسئولان بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند و حضور مردم حفظ شود به طور قطع می‌تواند در معادلات بین‌المللی، امنیت ملی کشور تاثیرمثبت داشته باشد.

عضو شوراى مركزى حزب اتحاد ملت تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم پاسخگویی به مطالبات مردم را به صورت جدی در دستور کار خودمان قرار دهیم.

انصاری اضافه کرد: مردم در طول 40 سال گذشته برای حمایت از انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند و در تمام صحنه‌های حساس پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند باید با اعتماد سازی و تحقق وعده‌های به حقی که مردم دارند بستر تداوم پایگاه مردمی انقلاب را روز به روز گسترده تر از گذشته کنیم.

وی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی قانون اساسی و مهمترین شاخصه قانون اساسی مردم سالارى و اتکاء به پایگاه مردمی است.

عضو شوراى مركزى حزب اتحاد ملت افزود: مهمترین شعار انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است اگر در جهت این شعار و تحقق اصول حقوق ملت در قانون اساسی حرکت‌مان را ادامه دهیم، بزرگترین دستاورد نظام و انقلاب اسلامی هم برای مردم و هم برای بشریت به ارمغان خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار