فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی گفت : شهداء آئينه تمام نمای دفاع از حريم ولايت هستند و درس شهادت و جانبازی را در مکتب سيد الشهداء (ع) و قمر بنی هاشم(ع) فرا گرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار عزت اله رشيديان فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی  به همراه سرهنگ بايرامی سرپرست هنگ مرزی پلدشت در ديدار با خانواده شهيد مرزبانی استواريکم  مهدی حسين زاده  گفت : شهداء آئينه تمام نمای دفاع از حريم ولايت هستند و درس شهادت و جانبازی را در مکتب سيد الشهداء (ع) و قمر بنی هاشم(ع) فرا گرفته اند و صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء الگوئی ماندگار برای مردم و مسئولان است.

وی راه شهداء را بهترين راه رسيدن به قرب الهی دانست و اظهار داشت : امروز همه ما مديون خون پاک و مطهر شهداء هستيم و امنيت حاکم بر جامعه يکی از مهمترين نعماتی است که با خون پاک شهدای عزيزمان بوجود آمده است.

فرمانده مرزبانی استان آذربايجان غربی در ادامه با اشاره به شأن و منزلت شهداء در درگاه باری تعالی یاد آور شد : شهيدان سرمايه های هميشه ماندگار و ارزشمند نظام اسلامی هستند و ادامه راه شهدا و پياده کردن اهداف والايشان در جامعه ، مهمترين تکليف امروز ما است.

گفتنی است، در اين ديدار سردار رشيديان فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی ضمن استماع مشکلات خانواده اين شهيد گرانقدر با اهداء لوح و هديه ای از صبر و شکيبايی آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

دیدار فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با خانواده شهید مرزبانی

برچسب ها: مرزبانی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.