عضو هیئت مدیره استقلال گفت: از عملکرد فدراسیون فوتبال به دلیل باجی که به عربستانى‌ها داده گله داریم.

زمانى: از فدراسیون فوتبال گله داریم/ بازیکنان ما تشنه گلزنى هستندحسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه محل میزبانى استقلال مقابل عربستانى‌ها در کشور عمان تعیین شده گفت: از عملکرد فدراسیون فوتبال در رابطه با باجی که به عربستانى‌ها داده گله داریم.عربستان در حد و اندازه و قواره اى نیست که بخواهد براى فوتبال ایران تصمیم بگیرد و متاسفانه به دلیل ضعف فدراسیون در رایزنى نه تنها بازى در زمین بى طرف را به ما تحمیل کردند بلکه خودشان هم زمین بى طرف را انتخاب کردند که این اتفاق بسیار براى فوتبال ما ناخوشایند است و جا داشت فدراسیون فوتبال از مجلس شوراى اسلامى و دولت استفاده کند.

زمانى ادامه داد: جام باشگاه هاى آسیا بسیار معتبر است و در همین راستا درخواستم از فدراسیون فوتبال و امور بین الملل این فدراسیون این است که از تمام توان موجود در کشور استفاده کنند تا در این زمینه حق مان پایمال نشود. مجلس شوراى اسلامى و دولت توان بالایى دارند که با رایزنى و لابى خود این مشکل را حل کنند.

او درباره بازى روز گذشته استقلال و سپید رود رشت بیان کرد: یکى از بهترین بازى هاى استقلال در این فصل بود و بازیکنان و کادرفنى هر آنچه را که در ذهن خود داشتند بر حریف تحمیل کردند و همان طور که دیدید تیم بیش از 10 موقعیت صد در صد گل دیگر را داشت که می توانست به ثمر برساند. بسیار خوب است که بازیکنان و فوروارد هاى ما همه تشنه گلزنى هستند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه آیا شفر و دستیارانش در جام باشگاه هاى آسیا مى توانند موفق باشند یا خیر گفت: کادر فنى اى که روى نیمکت قرار دارد بین ١٠ تا ١٥ درصد در همان ابتداى بازى مقابل هر حریفى در دیدار هاى آسیایى شانس برد را بالا مى برد. تیم هاى رقیب در رقابت هاى آسیایى با دیدن شفر و دستیارانش دچار استرس مى شوند. شفر مربى اى است با تجربه بین المللى و در دنیا شناخته شده است و این موضوع برگ برنده اى براى تیم ما خواهد بود که باید از آن در رقابت هاى آسیایى استفاده کنیم.

زمانى در پایان درباره اینکه بحث پاداش هاى بازیکنان و کادر فنى به کجا رسید گفت: پاداش اعضاى تیم تا به اینجا پرداخت شده است و باید براى رقابت هاى جام باشگاه هاى آسیا و ادامه لیگ تصمیماتى را در مورد پرداخت پاداش در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی در مورد استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار