سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تعیین پنج تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت طرح های اولویت‌دار استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی در جلسه شورای فنی لرستان با تأکید بر توجه ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی به آخرین بخش‌نامه‌های مندرج در سایت نظام فنی و اجرایی «سما» اظهار داشت: باید پروژه‌های امانی، پیمانی دستگاه‌های اجرایی موردبررسی قرار گیرد.

وی افزود: همچنین توجه ویژه به مصوبه هیئت دولت در خصوص آئین‌نامه صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ساختمان‌ها لازم و ضروری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ثبت تمامی قرارداد‌های منعقدشده بین دستگاه‌های اجرایی استان با پیمانکاران در سایت نظام فنی و اجرایی را ضروری دانست و بیان داشت: هدف از این کار، شناسایی مشخصات پیمانکاران فعال در پروژه‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی متولی است.

آریایی با اشاره به تعیین پنج تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان خبره معاونت عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دستگاه‌های اجرایی گفت: این تیم باهدف بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی و نقاط ضعف و قوت ۱۱۷ پروژه اولویت‌دار کلیدی در سطح استان تشکیل می‌شود.

وی افزود: تعیین تکلیف و برنامه‌ریزی برای تأمین اعتبار این پروژه‌ها با توجه به اعلام سیاست‌های استاندار برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این تعداد از پروژه‌های نیمه‌تمام استان از دیگر اهداف تیم کارشناسی است.

انتهای پیام/د

تعیین ۵ تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت پروژه‌های کلیدی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.