افتتاح ۱۹۶ طرح خودکفایی کمیته امداد در سلسله

رئیس کمیته امداد سلسله گفت: ۱۹۶ طرح خودکفایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان سلسله بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی جهانیان بابیان اینکه ۱۹۶ طرح خودکفایی با صرف اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید، گفت: این طرح‌ها توانسته‌اند برای ۷۰۰ نفر در شهرستان سلسله اشتغال ایجاد کند.

وی افزود: طرح‌های خودکفایی بهره‌برداری شده درزمینه‌های دام‌پروری، مشاغل صنعتی، کشاورزی، زنبورداری و کاشت گیاهان دارویی بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد سلسله عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۰ خانوار از مددجویان تحت پوشش با استفاده از تسهیلات خودکفایی توانستند در شهرستان سلسله خودکفا شوند و امسال نیز تاکنون تعداد ۱۱۸ خانوار از این طرح‌ها بهره‌مند شده و به خودکفایی رسیده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد خانوار‌های خودکفا شده در شهرستان بازهم افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرستان سلسله تحت پوشش کمیته امداد هستند تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار امسال به اقتصاد مقاومتی و اشتغال نام‌گذاری شده است، کمیته امداد شهرستان سلسله توانسته است در این راستا به این شعار جامه عمل بپوشاند و گام مهمی را در ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بردارد.

انتهای پیام/د

۱۹۶ طرح خودکفایی کمیته امداد در سلسله افتتاح شد

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.