در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، ۲۵۰ طرح خودکفایی و اشتغال‌زایی و همچنین ۲۳ مسکن مددجویی کمیته امداد دورود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی فلاحی سرپرست کمیته امداد دورود اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر ۲۵۰ طرح خودکفایی واشتغال‌زایی و ۲۳ مسکن مددجویی کمیته‌امداد دورود با حضور امام جمعه، فرماندار و شورای تامین این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار این طرح‌ها را ۳۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با تلاش مجموعه همکاران و تعاملی که با بانک‌های عامل و کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان شده، ضمن اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی، زمینه اشتغال ۵۰ نفر از افراد نیازمند و مددجویان جویای کار فراهم شده‌است.

وی  با بیان اینکه قسمت زیادی از طرح‌های خودکفایی به بخش مشاغل خانگی اختصاص دارد، بیان داشت: طرح‌های مددجویان تحت حمایت در بخش‌های دامپروری، صنایع‌دستی، خدماتی، صنفی و صنعتی اجرا شده و تاثیر بسیار خوبی در تغییر وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌های تحت پوشش ایجاد نموده است.

سرپرست کمیته‌امداد دورود یادآور شد: سر پناه یکی از نیاز‌های ضروری افراد در جامعه بوده که توانسته‌ایم در دهه مبارک‌فجر مشکل مسکن ۲۳ نفر از مددجویان نیازمند را برطرف کنیم.

فلاحی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌گرفته طی دهه مبارک فجر تصریح کرد: بازدید از خانواده‌های تحت حمایت، توزیع جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت و برگزاری کلاس‌های قرآنی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله اقداماتی بوده که طی روز‌های گذشته انجام شده‌است.

انتهای پیام/م

افتتاح همزمان ۲۵۰ طرح خودکفایی و ۲۳ طرح مسکن مددجویی دورود

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.