وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا پیش‌تر روسیه را در جریان حمله به نیروهای طرفدار دولت سوریه در دیرالزور قرار داده بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز پنجشنبه مدعی شد (به اصطلاح) ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا پیش تر روسیه را در جریان حمله به نیروهای طرفدار دولت سوریه در دیرالزور قرار داده بود.

دانا وایت، سخنگوی پنتاگون گفت: « وزارت دفاع آمریکا برای جلوگیری از هرگونه حادثه برخورد و اصطکاک با روسیه در سوریه به طور دائم با مسکو در تماس است.»

وایت افزود ائتلاف به فرماندهی آمریکا ملاحظه کرد شمار نیروهای طرفدار دولت سوریه در طول یک هفته افزایش یافته است و مقامات مسئول در این ائتلاف قبل از هرگونه حمله ای برای جلوگیری از هرگونه برخوردی با روسیه، این کشور را در جریان حضور نیروهای موسوم به سوریه دموکراتیک در منطقه قرار دادند.

وی اظهار داشت پنتاگون تصمیم روسیه را مبنی بر هدف قرار ندادن نیروهای ائتلاف بعد از حمله این ائتلاف به نیروهای طرفدار دولت سوریه، تصمیمی موفق توصیف کرد. سخنگوی پنتاگون خاطرنشان کرد ما نمی دانیم ایا نظامیان روس در جریان این حمله هدف قرار گرفتند یا خیر.

انتهای پیام/

روسیه قبل از حمله آمریکا به نیروهای طرفدار دولت سوریه، از آن آگاه بود

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار