تیم یوونتوس در آغاز هفته بیست و چهارم سری آ. ایتالیا امشب (جمعه) به مصاف فیورنتینا می‌رود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آغاز هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا امشب(جمعه) فیورنتینا برابر یوونتوس قرار می گیرد.

یوونتوسی ها با 59 امتیاز در رده دوم جدول قراردارند. شاگردان آلگری در فرم بسیار خوبی هستند و توانسته اند نسبت به شروع فصل نتایج بهتری را بگیرند. آنها در 6بازی اخیرشان 18 امتیاز کسب کرده اند.رقیب اصلی بانوی پیر در این فصل ناپولی است که با کسب نتایج خوب عرصه را برای تیم تورینی سخت کرده و همین موضوع باعث شده تا دار و دسته دیبالا بازی هایشان را نسبت به شروع فصل با جدیت بیشتری دنبال کنند. شاگردان آلگری به خوبی می دانند که هرگونه لغزشی در این بازی ممکن است منجر به عقب افتادن آنها از ناپولی صدرنشین شود. بندیکت هوودس، پائولو دیبالا، بلیز ماتویدی، خوان کوادرادو به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی بیانکونری ها در این بازی نیستند.

فیورنتینا با 31 امتیاز در رده یازدهم قراردارد و روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.آنها در 6بازی اخیر 3شکست و 2 تساوی بدست آورده و تنها در یک بازی با پیروزی زمین را ترک کرده اند.در صورت شکست بنفش ها در جدول تغییر پیدا نمی کند اما تنها باعث می شود تا اختلاف شان با تیم های پایین جدول کاهش یابد و کارشان برای کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده سخت تر شود.وینسنت لاورینی تنها غایب بنفش ها در این بازی است.

در 6تقابل اخیر 2تیم،پنج پیروزی سهم تورینی ها بوده و یک پیروزی هم نصیب بنفش های فلورانسی شده است.

بیشتربدانیم:

*یوونتوس در 37 بازی اخیر خود مقابل فیورنتینا، در 33 بازی شکست نخورده است.

*یوونتوس 7 دیدار اخیر خود در سری آ را مقابل فیورنتینا با پیروزی پشت سرگذاشته است.

*یوونتوس از 10 بازی اخیر خود در سری آ، در 9 بازی کلین شیت کرده است.

*یوونتوس از 12 بازی اخیر خارج از خانه خود در سری آ، در 10 بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

*در سه بازی اخیر فیورنتینا بیش از 3 گل به ثمر رسیده است.

ترکیب احتمالی:

 ////////////////

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار