فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: ۶ طرح بهداشتی، آبرسانی، خودکفایی و عمرانی همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر در این شهرستان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

نبی بخش داودی  فرماندار شهرستان ایرانشهر  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۶ طرح بهداشتی، آبرسانی، خودکفایی و عمرانی همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر در این شهرستان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

داوودی افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح مرکز جامع رادیولوژی وسونوگرافی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، بهره برداری از مخزن ۲ هزار متر مکعبی منطقه سعید آباد با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و بهره مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از آب آشامیدنی بهداشتی و افتتاح ۲ طرح خود کفایی بهزیستی با ۱۶۰ میلیون ریال اعتبار؛ طرح‌های امروز ایرانشهر را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین کلنگ عملیات آبرسانی به ۱۵ روستا از توابع بخش بمپور با ۱۳ هزار نفر جمعیت و اختصاص بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۱۵ نفر فراهم شده است.

فرماندار ایرانشهر گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و جنگ شادی از دیگر برنامه‌های امروز این شهرستان در هشتمین روز دهه مبارک فجر بود.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از چندین  طرح بهداشتی و عمرانی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.