فرماندار ویژه جهرم از تامین آب شرب ۳ روستای بخش کردیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: با اتمام عملیات اجرایی حفر چاه سوم در مجموعه خرم‌آباد، آب شرب ۳ روستای موسویه، ٬ علویه و هرموج را با جمعیتی حدود ۵ هزار نفر تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۵ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به منظور تکمیل کتابخانه قطب‌آباد اختصاص داد شد، افزود: یک میلیارد ریال از محل ۳ درصد نفت و گاز، ۵۰۰ میلیون ریال از محل تملکات دارایی و ۳ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال از توازن٬ اعتبارات اختصاص داده شده به این پروژه است.

صحرائیان در خصوص راه روستایی دنیان به چنار سوخته، ادامه داد: این راه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال درحال احداث بوده و در کنار این پروژه خانه بهداشت چنار سوخته نیز ساخته می‌شود.

فرماندار ویژه جهرم بیان کرد: در بخش کردیان ۳ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های گلدامچه و هرموج و شهر قطب آباد احداث می‌شود.

صحرائیان همچنین از بهسازی معابر شهر قطب‌آباد با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و تعمیر و تجهیز مدارس ابتدایی بخش کردیان با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سخن گفت.

وی اظهار داشت: به منظور به‌سازی روستا‌های چنارسوخته، چدرویه و گلدامچه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

معاون استاندار فارس احداث خانه بهداشت روستای علویه و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای چدرویه را از دیگر اقدامات انجام شده در کردیان دانست.
انتهای پیام/ر

تامین آب شرب با حفر چاه در جهرم

برچسب ها: دهه فجر ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.