معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در حلقات صالحین باید برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغ به گونه‌ای باشد که خروجی‌های صالحین جذب حوزه‌های علمیه شوند.

خروجی‌های صالحین باید جذب حوزه‌های علمیه شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد اسماعیل بیگی،معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان امروز در آیین تجلیل از برترین‌های صالحین با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: کار حلقات صالحین کار تربیتی و معرفتی است که بعد از مدت‌ها خود را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه 10 سال از تشکیل حلقه‌های صالحین در همدان می‌گذرد، گفت: لازم است طوری برنامه‌ریزی شود که خروجی خوبی از این برنامه داشته باشیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغ به گونه‌ای باشد که خروجی‌های صالحین جذب حوزه‌های علمیه شوند که این اتفاق افتاده و تعدادی از این طریق تربیت و جذب حوزه‌های علمیه شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ابراز داشت: در سال جاری بیش از 3 هزار و 500 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

اسماعیل‌بیگی با اشاره به فعالیت 286 پایگاه در استان گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجربه‌نگاری و... از جمله برنامه‌هایی بود که در سال جاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: یک ‌هزار و630 نفر از سرگروه‌ها و سرمربی‎ها تجربه‌های خود را به مسابقات تجربه‌نگاری ارسال کرده‌اند که بهترین تجربه‌ها انتخاب شده‌اند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تجلیل از برترین‌های صالحین گفت: از 250 نفر از سرگروه‌ها، مربیان و متربیان و جوانه‌های صالحین که برای ایجاد رشد و تعالی صالحین فعالیت کرده‌اند تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/خ

 جذب صالحین در حوزه های علمیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار