کمیته بین‌المللی المپیک درباره گزارش‌ها پیرامون عدم اهدای گوشی‌های موبایل به ورزشکاران ایرانی گفت: به همه ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها گوشی سامسونگ داده می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کمیته بین‌المللی المپیک درباره گزارش‌ها پیرامون عدم اهدای گوشی‌های موبایل به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی ٢٠١٨ پیونگ چانگ، به بی‌بی‌سی فارسی گفت: به همه ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها گوشی سامسونگ داده می‌شود.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه گزارش داد که سخنگوی برگزارکننده بازی‌ها گفته است که ورزشکاران ایرانی و کره شمالی به دلیل تحریم‌های سازمان ملل نمی‌توانند گوشی‌های هدیه را دریافت کنند.

یکی از خبرگزاری های داخلی هم می‌گوید امروز، پنجشنبه ١٩ بهمن، "نمایندگان ایران که برای دریافت هدیه خود به محل اهدای نوت ۸ سامسونگ رفته بودند دست خالی به محل اسکان کاروان بازگشتند."

شرکت سامسونگ نسخه ویژه‌ای از گوشی‌های گالاکسی نوت ٨ را طراحی کرده و به ورزشکاران و مقام‌های ورزشی حاضر در رقابت‌ها هدیه می‌دهد.

گزارش‌ها درباره عدم اهدای این گوشی‌ها به ورزشکاران ایرانی جنجال‌برانگیز شده و احضار سفیر کره جنوبی به وزارت خارجه ایران را به دنبال داشته است.

اما کمیته بین‌المللی المپیک به بی‌بی‌سی فارسی گفت: "کمیته برای همه ورزشکاران همه کشورها که در بازی‌های المپیک زمستانی شرکت کرده‌اند گوشی تهیه می‌کند. این گوشی‌ها حاوی اطلاعات مهمی درباره رقابت‌ها برای ورزشکاران هستند."

"ورزشکاران ایرانی می‌توانند گوشی‌ها را نگه دارند. ورزشکاران کره شمالی هم درخواست کرده‌اند که گوشی‌ها را ظرف دوران بازی‌ها استفاده کنند اما آنها را با خود به کشورشان بازنگردانند.

انتهای پیام/

اظهارات کمیته بین المللی المپیک درباره گوشی های اهدایی سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
اگرگوشیهای سامسونگ تحریم میشد.این شرکت ورشکسته میشد چون بازار اصلیش ایرانه.گوشی فقط جی ال ایکس ساخت ایران.تحت لیسانس ال جی .لوازم خانگی فقط دوو ساخت ایران تحت لیسانس دوو.بیایید برای کشورمان اشتغالزایی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
پس مشکل حل شد یعنی
Iran (Islamic Republic of)
زرقانی
۱۸:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
مسولین محترم با این بی حرمتی شرکت سامسونگ بجای خرید گوشی از ان شرکت بجاست که باتحریم ان شرکت جواب دندان شکنی به این عمل زشت انان بدهند وپول بیت المال رابه چیب چشم بادامی ها نریزند
آخرین اخبار