ربیعی گفت: ۹ میلیون دهه شصتی داریم که باید در دهه هشتاد سرکار می‌رفتند که نتوانستند، باید برای آنها کار ایجاد کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از استقلال زیادی برخوردار بوده و در حلقه دنیا ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان و داشتن رهبر و ملت نقطه قوت بزرگ ما است و ایرانیان به ایستادگی خود در مقابل دشمن می‌بالند و اگر اشکالی وجود دارد از ما مسئولان بوده و مسئولیت اخلاقی ما این است که باید به انقلاب برگردیم و عظمت زیبایی که در روزهای انقلاب بوده باید نشان دهیم.

وی افزود: راه پیشرفت و توسعه کشور برگشت به آرمان‌های انقلاب است چون انقلاب از آن دوره خاص نبوده و آنچه در انقلاب نیاز اصلی است به نوعی تکرار می‌شود و برگشت ما به سمت انقلاب ارزش‌ها است.

ربیعی در ادامه  با بیان اینکه باید 9 میلیون نفر دهه شصتی در دهه 80 سر کار می‌رفتند که نرفتند،افزود:در دوره‌ای مسئولیت گرفتیم که تکنولوژی تغییر کرد و با آسیب‌های نوین اجتماعی مواجه هستیم و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که باید به آن بیشتر بپردازیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز 20 هزار میلیارد تومان در اختیار داریم،گفت:معیار ما توسعه اشتغال است و سهمی که در استان خراسان جنوبی دیده شده، 493 میلیارد تومان است.

دکتر ربیعی با بیان اینکه در دستگاه‌های اجرایی گزارش‌های خوبی در خراسان جنوبی مطرح می‌شود و امیداوریم تعداد مدیران زن استان بیشتر شوند،گفت:این 5 سال سال‌های اساسی برای کشورمان است چون 40 سالگی انقلاب است و دشمن برای 40 سالگی ما برنامه‌ریزی کرده و از سویی دیگر اگر بخواهیم و نخواهیم سیاست‌های غلطی بر کشور طی شده که فشارهایی بر خاک ما که بخشی حاصل از خشکسالی بوده رخ داده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی افزود:مسئولیت ما در دهه فجر برای نسل‌های هم دوره‌مان تنها یک نماد و مراسم و راهپیمایی نبوده بلکه یادآور تغییرات بنیادی،ارزش جدید،آرمان و جامعه‌ای است که روز به روز به علت کم کاری نسل ما آرمان‌های انقلاب کمتر دیده می‌شود.

انتهای پیام/غ

توسعه اشتغال از معیارهای وزارت کار است

 

برچسب ها: وزارت کار ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.