وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری طبس گفت:مقابله با فقر مطلق و گسترش اشتغال، دو برنامه اصلی و شاخص دولت است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ربیعی،وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طبس گفت: در دولت دوازدهم دو برنامه مقابله با فقر مطلق و گسترش اشتغال را به عنوان ۲ برنامه اصلی و شاخص قرار دادیم.
 

وی با بیان اینکه باید این دو هدف گزاری را باید به نحوی پیش ببریم که نتیجه بخش باشد،افزود: امروز رسیدگی به اشتغال نه یک وظیفه سیاسی بلکه یک وظیفه جهادی است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : با توجه به پوشش ۷۰ در صدی بیمه تامین اجتماعی تلاش بر این است که ۹۰ در صد جامعه را تحت پوشش نظام جامع تأمین اجتماعی قرار دهیم.

ربیعی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی معدنی افزود: ما باید با همکاری مرکز فنی حرفه ای این مرکز را راه اندازی کنیم.

وی نایبندان، حیات وحش و کاروانسراهای بی نظیر در طبس را ظرفیت های قابل توجهی دانست و گفت: تبدیل مسافر به گردشگر یک قانون بزرگ برای پیشرفت است.

حیات ذوب آهن اصفهان در طبس


طلایی مقدم ،فرماندار طبس نیز در این جلسه گفت: امروز حیات ذوب آهن اصفهان در طبس است.


وی با بیان اینکه شهرستان طبس یک شهرستان معدنی است و کارگران زیادی در این شهر وجود دارند،افزود: نگران معیشت کارگران هستیم.

امام جمعه شهرستان طبس نیز با اشاره به دغدغه ی پرداخت معوقات کارگران در آستانه سال جدید، گفت: کارگران تنها همین حقوق کارگری را دارند و نیاز است توجه بیشتری به این موضوع شود.

وی در خصوص دریافت سهم ۲ درصد معادن نیز افزود: این حق مردم باید همواره پرداخت شود زیرا که سبب عمران وآبادی شهر می شود.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار