با حضور مديرکل راه و شهرسازی استان همدان فاز نخست محور چهار خطه سامن - سه راهی بروجرد به نهاوند به بهربرداری رسید.

افتتاح بخش نخست محور سامن - بروجردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  فرهاد فرزانه مديرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه  طول این محور 15 کيلومتر است، بیان کرد:  6.5 کيلومتر از این با اعتباری بیش از100 ميليارد ريال زير بار ترافيک رفت.

وی با بیان اینکه فاز دوم اين مسير به طول 8.5 کيلومتر با 50 درصد پيشرفت فيزيکی در دست اجرا است، گفت:  این مقدار باقی مانده نیز در هفته دولت سال آينده به بهره برداری می رسد.

مديرکل راه و شهرسازی استان همدان  ابیان کرد:در مجموع 180 ميليارد ريال اعتبار برای چهارخطه محور سامن به سه راهي بروجرد - نهاوند پيش بينی شده است .

فرزانه  با بیان اینکه هدف از اجرای اين طرح را افزايش ايمني، آسان سازي فرايند عبور و مرور در اين مسير و افزايش رضايت مندي مردم است، اظهار کرد: در راستاي اجرای اين طرح 74 هزارو 500 مترمکعب خاکريزی، 39 هزار و 600 تن آسفالت ريزيی و بکارگيری 31 دستگاه ابنيه فنی انجام شده است.

وی  به طرح های عمرانی  راه و شهرسازی در دهه فجر اشاره کرد و گفت:همزمان با دهه فجر امسال بيش از 900 ميليارد ريال طرح عمراني در حوزه راهسازی و مسکن مهر افتتاح و يا عمليات اجرايی آنها آغاز مي شود.

انتهای پیام/د.ا

فاز نخست محور سامن - بروجرد افتتاح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.