به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، پل عابر پیاده زاغه در محور همدان -کرمانشاه افتتاح شد.

پل عابر پیاده زاغه در محور همدان کرمانشاه افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در مراسم بهره برداری از این طرح با اشاره به طرح های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر اظهار داشت: بهره برداری و آغاز به کار 10 طرح عمرانی با اعتبار حدود 8 میلیارد ریال در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

محمد رودباری افزود: از این طرح ها 9 طرح به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز شده است.

وی پل عابر پیاده زاغه در محور همدان کرمانشاه را دهمین پل عابر پیاده استان عنوان کرد و گفت: احداث این پل ها در جهت ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات عابران با خودرو می تواند نقش موثری داشته باشد.

رضا قیاسی، معاون استاندار همدان هم در این مراسم با تجلیل از راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و تلاش عوامل این مجموعه در بحث راهداری زمستانی اظهار داشت: در ایامی که شاهد بارش برف در سطح استان بودیم خوشبختانه همه راه های استان باز و برفروبی شده بود که این نشان از تلاش این مجموعه است.

وی با بیان اینکه همواره راه های استان باز بوده و توانسته در این زمینه بدرخشد، یادآور شد: استان همدان علاوه بر راه های خودش توانسته در بازگشایی راه های استان های دیگر نیز کمک کند.

قیاسی ادامه داد: راهداری استان همدان با این اقدام درخشید و این موضوع از افتخارات استان همدان است.

رییس راهداری شهرستان بهار هم به اطلاعات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: طول عرشه این پل 36 متر و ارتفاع مفید آن تا زیر عرشه 6 متر است که برای احداث آن مبلغ 2 هزار و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

آقامحمدی ادامه داد: پلی مشابه همین پل نیز در تقاطع پهنه بر از توابع شهرستان بهار نیز در این ایام کلنگ زنی شد که برای این طرح نیز مبلغ 2 هزارو 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه بهره برداری از لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان - سنندج و همدان - اسدآباد را از دیگر طرح های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر امسال برشمرد.

 انتهای پیام/د.ا

افتتاح پل زاغه در محور همدان کرمانشاه

برچسب ها: راهداری ، پل ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.